Xenical, wat kost dat?

Wat is de prijs van Xenical of Alli? Xenical bevat net als Alli de werkzame stof orlistat. Het is een afslankmiddel, een dieetpil die wetenschappelijk bewezen zeer goed helpt bij afvallen. In Nederland is het momenteel zelfs het enige medicijn als afslankmiddel wat mag worden verhandeld. Het is wetenschappelijk onderzocht en wordt door artsen voorgeschreven. Xenical kunt u echter ook via een online apotheek verkrijgen. Waar u Xenical bijvoorbeeld verkrijgen kunt is bij deze aanbieder Xenical.

Om Xenical te gebruiken mag u rekening houden met sneller gewichtsverlies en gemakkelijker afvallen. Het is bedoelt als extra ondersteuning bij een dieet, want dan valt u het snelste af.

Hoe werkt Xenical?

De werkzame stof in dit middel is Orlistat. Xenical bevat 120 mg Orlistat. Dat is genoeg om flink mee af te vallen. Dankzij de Xenical kunt u iets meer eten dan bij een gangbaar dieet, en valt u toch gemakkelijker af. De werkzame stof zorgt ervoor dat een deel van de vetten die u eet, niet op uw lichaam als vet worden opgeslagen. Deze vetten verlaten uw lichaam rechtstreeks via de darmen. Als u dus te veel vet eet, kunt u wel veel vet in de ontlasting krijgen met als gevolg een olieachtige ontlasting. Daarom is Xenical het beste ter ondersteuning van een dieet, omdat u dan niet te veel vet eet. Afvallen zonder dieet met Xenical kan wel, maar dan zult u vaker naar de wc moeten. Daar is het middel echter niet voor ontwikkelt.

Wat kost Xenical?

Xenical kost niet altijd hetzelfde, en is zeker niet goedkoop, maar komt op een paar euro per dag. Toch is het wel de moeite waard. Bij juist gebruik kan je hier toch behoorlijk wat kilo's mee kwijtraken. Bekijk de actuele prijzen voor dit afslankmiddel: Xenical