White Linen Eau De Toilette Beoordeling

Onlangs kocht ik 60 ML White Linen Eau de Toilette van Estee Lauder. Deze beroemde geur bestaat al heel wat jaren en is een klassieker. Maar wel een klassieker die nog steeds erg geliefd is. De geur van White Linen (naturel) is zoet maar toch fris. Het is geen lichte geur, je moet er van houden om opvallend lekker te ruiken. De Eau de Toilette is zo sterk dat ik me niet kan voorstellen dat een parfum nog sterker zou zijn dan de Eau de Toilette. Ik vind het een heerlijke geur. Deze geur blijft ook heel lang 'hangen' en vervliegt niet. Op dit moment kon ik 60 ML voor 45 euro kopen. Niet goedkoop maar ook niet te duur. Je doet heel lang met een fles, met name omdat de geur zo sterk is en je hebt er echt weinig van nodig.

White Linen, hoe ruikt het?

White Linen (natural) is een zeer frisse geur, geliefd bij jong en ouder. Als je deze geur op hebt ruik je altijd alsof je net een frisse douche genomen hebt. Het is echt een verrukkeljke frisse geur. Ook bij jonge meisjes is dit 'parfum' weer helemaal in. Het ruikt naar bloemen en andere zomerachtige geuren. Denk aan hyacint, seringen, rozen, jasmijn en geurende bloesems. Als je van frisse sterke bloemengeuren houdt, is White Linen het perfecte parfum voor jou.

Samenstelling White Linen

White Linen is samengesteld uit de volgende geuren of aroma's daarvan:

  • Bloesem van fruitbomen
  • Seringen
  • Peperkorreltjes
  • Jasmijn
  • Kamperfoelie
  • Rozen uit Bulgarije
  • Lelietjes van Dalen

White Linen werd in 1987 uitgedacht en op de markt gebracht en het was vrijwel meteen een succes. Het is daarom niet vreemd dat White Linen een geur is die niet snel van de markt verdwijnen zal. Het is gewoon een topper! Een heerlijk parfum (eau de toilette) die door mij als zeer goed beoordeeld wordt.

Uiterlijk fles

De geur zit letterlijk in een handzame fles. Het is een stevige fles met een golfje in het midden van het glas, waardoor je hem goed vast kunt houden. Het glas is stevig en er zit en goudkleurige dop op, ook met een golfje. Het logo van Estee Lauder is een gouden schelpvorm, die vind je terug op zowel de dop als de verpakking.

whitelinen.jpg

White Linen varianten

Estee Lauder heeft meerdere parfums en Eau de Toilettes van White Linen op de markt gebracht. In dit artikel heb ik White Linen Natural besproken.