Toy Story 3 komt uit

Toy Story 3, wanneer komt deze film uit? Toy Story is een van de vele succesformules van Disney. 3D computeranimatie heeft de gewone tekenfilm voor een deel verdreven. Het resultaat van 3 D animatiefilm is dan ook spectaculair. De eerste Toy Story film was meteen een doorslaand succes, en dat resulteerde in een vervolg, Toy Story 2. Gelukkig werd ook die film een succes en in 2010 mogen we ons verheugen op Toy Story 3.

Voordat Toy Story 3 tot stand kon komen, kregen Disney en Pixar helaas ruzie over de rechten van de characters in de film. Uiteindelijk besloot Disney om zonder Pixar aan de derde Toy Story te werken. Gelukkig werd de ruzie weer bijgelegd en uiteindelijk wordt Toy Story 3 toch in samenwerking met Pixar gemaakt. Toy Story 3 wordt in de zomer van 2010 verwacht.

Trailer Toy Story

Toy Story, een, twee, drie

  • In Toy Story 1 krijgt een jongetje, Andy, de ruimtepop Buzz Lightyear cadeau voor zijn verjaardag. Woody, de cowboypop waar Andy altijd het liefste mee speelde, wordt jaloers op de aandacht die Buzz Lightyear van Andy krijgt.
  • In Toy Story 2 komt Woody per ongeluk op een rommelmarkt terecht en gestolen door een verzamelaar van zeldzaam speelgoed. Buzz Lightyear en zijn vrienden, moeten Woody zien te redden.
  • In Toy Story 3 is Andy groot geworden en speelt niet meer met zijn speelgoed. Woody, Buzz en Slinkie en meer speelgoed, komt in een kinderdagverblijf terecht. De ideale omgeving om van weg te vluchten, als je een stukje speelgoed bent, lijkt me.

Toy Story, mijn mening

IK ben echt dol op Toy Story, zowel de eerste als de tweede film vond ik geweldig. Vol humor, schitterende animaties, sterke karakters, zeer goed script, uitstekend geluid, enzovoorts. Toy Story spreekt nog echt tot de verbeelding van kinderen en is een welkome afwissling op de vele prutfilms die er helaas gemaakt worden waarin het alleen maar om geweld en angst en misdaad draait. Toy Story speelt in op de fantasie en het inbeeldingsvermogen van kinderen, maar ondanks dat is dit een echte familiefilm. Toy Story films zijn letterlijk films voor jong en oud.

Geïnteresseerd in online geld verdienen? Klik hier: http://recensies.wikidot.com/global-domain-international-geld-verdienen-en-hoe