The Age of Stupid, wat is er van waar?

The Age of Stupid is een lekker filmpje om bij dood te gaan. Althans, volgens de makers hebben we niet zo lang meer. The Age of Stupid is een film van Franny Armstrong. De film wordt wereldwijd ook wel als het vervolg op An Inconvenient Truth van Al Gore beschouwd. The Age of Stupid gaat over een man die in 2055 terugblikt op de geschiedenis van de moderne mens, die in onze huidige tijd (2008-2009) onvoldoende deed tegen de milieu problemen die de mensheid zelf veroorzaakt heeft.

De gevolgen van het gedrag van mensen zijn desastreus. Alle leven op aarde is verdwenen. Pete Postlethwaite is de laatste mens die nog in leven is. Hij vraagt zich af waarom de mensheid de klimaatveranderingen niet tegenhielden toen het nog kon. Pete Postlethwaite bekijkt archief materiaal uit 2008 en vraagt zich af waarom de mensheid zo stom is geweest. Waarom pakten we het probleem niet aan toen we nog de kans hadden? De film The Age Stupid ging op 15 maart in Londen’s Leicester Square in première.

Hoewel deze film zich net als Al Gore’s An Inconvenient Truth op bangmakerij richt, is het een feit dat mensen in de korte tijd van hun bestaan vele voorraden van de aarde hebben uitgeput. In verhouding tot ander levensvormen op onze planeet, gedragen wij ons als zeer agressieve parasieten die alles omzetten in bezit. Bij mensen draait alles om winst maken, en winst maken betekent onwillekeurig ook slachtoffers maken. Andere levensvormen worden als producten beschouwd en opgebruikt voor het plezier van mensen. Uiteindelijk keert zich dat al geruime tijd tegen alle leven, inclusief ons eigen leven. Erg veel tijd is er inderdaad niet meer. De mensheid, en vele andere levensvormen, zijn nog slechts een kwestie van tijd…

The Age of Stupid

In the Age of Stupid wordt duidelijk dat mensen dor hun verlangen naar geld de wereld, inclusief zichzelf, ten gronde helpen. Alles draait om geld verdienen en het is nooit genoeg. vele levensvormen gaan ten onder door de mens, totdat we uiteindelijk zelf ook aan de beurt zijn. De aarde is opgewarmd en wij zijn verantwoordelijk voor de Co2 uitstoot. An Inconvenient Truth werd wereldwijd bejubeld, maar later kwamen de kritische geluiden. Men noemde de film op den duur An Inconvenient Lie. Alle gegevens in de film waren gebaseerd op ingevoerde gegevens en berekeningen van de computer. Er was echter nogal wat mis met de gegevens die werden ingevoerd. Als gevolg hiervan is de film een bangmaker om mensen onder controle te houden. Bovendien levert het milieu enorm veel geld op. De waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen. Vaststaat dat The Age of Stupid een film is die veel belangstelling heeft en wereldwijd miljoenen bezoekers zal aantrekken

Online geld verdienen, klik hier: http://tinyurl.com/yavw8ll