Strato Webshop, begin er niet aan

Strato Webshop is een voorbeeld van WYSIWYG software. Je betaald er ruim 17 euro per maand voor en zit meteen een jaar aan een contract vast. Het is een grote tegenvaller die ik iedereen af kan raden. Begin er niet aan. De software beloofd veel maar in de praktijk is het een hel om ermee te werken. Ze beloven dat je binnen een paar uurtjes een webshop in elkaar zet maar vergeet het. Je loopt na vijf minuten al vast in het Strato labyrint. Als er iets fout gaat in de stappen die je moet nemen, zit je ook meteen muurvast en je komt er niet meer uit. Ik ben drie dagen bezig geweest om te trachten een webshop te bouwen maar het zat er gewoon niet in. Ik gooide na enkele dagen totaal gefrustreerd de handdoek in de ring. Ik belde met Strato om van het monster-product af te komen. Telefonisch werd me beloofd dat ze het contract zouden stopzetten. Een half jaar later bleek echter dat ze het contract gewoon door hadden laten lopen en ze stuurden me een vette nota. Ik moest dan nu maar bewijzen dat ze het toentertijd beloofd hadden stop te zetten. Weer bellen met die vage firma.
Ik moest ongeveer een kwartier naar een bandje luisteren voordat ik eindelijk een onverstaanbare Engelsman met een Aziatisch accent aan de telefoon kreeg, die me vertelde dat ik pech gehad had en dat ik gewoon moest betalen voor een webshop die niet te bouwen is.

Strato wepshop? Begin er niet aan! Mooi beloftes, maar je krijgt niet wat ze beloven. WYSIWYnG + What you see is what you NEVER get.