Strandhuisjes In Nederland Overzicht

Filmpje van strandhuisjes in Nederland

Strandhuisjes in Nederland zijn ongekend populair. Waarom is een strandhuisje eigenlijk zo populair? Omdat je op het strand kampeert, niet in een tent, maar in een echt houten huisje met stromend water, een wc, douchegelegenheid, een huiskamertje, slaapkamers, en bovendien uitzicht op zee.

Het strandleven is een zeer ontspannend leven. Zes maanden per jaar mogen de eigenaars van een strandhuisje op het strand wonen. Het is eigenlijk met geen enkele andere vakantie te vergelijken, omdat je nergens anders op het strand kunt wonen. Omdat er weinig strandhuisjes in nederland zijn, zijn de huisjes in de loop der jaren enorm in prijs gestegen. Tevens ook omdat ze op een metalen frame staan en niet meer hoeven worden opgebouwd of afgebouwd. De huisjes zijn ondanks de prijs, moeilijk te krijgen, sommige mensen proberen jarenlang een huisje te kopen maar grijpen steeds mis. Het is ook een goede investering. De huisjes van tegenwoordig zijn namelijk dubbelwandig, hebben dubbel glas, gas enw ater, goede isolatie, zonnepanelen voor elektriciteit, een zonneterras en een chemisch toilet. Aan het begin van het seizoen worden de huisjes met een heftruck op het strand gezet, en eind september worden ze op dezelfde manier weer van het strand afgetilt en in de opslag geplaatst. Sommige huisjes hebben een douche, maar zo niet, dan zijn er warme douches van de strandverenigingen, die slechts op enkele meters afstand van de huisjes staan. Bij verschillende verenigingen mogen huisdieren worden meegebracht, maar niet bij alle. Als u van het strand houdt en een klein tweede huisje wilt, is een strandhuisje een slimme investering, voor nu en voor de toekomst. Maar u kunt natuurlijk ook gewoon een huisje huren aan de kust. Dat mag bij vrijwel elke vereniging.

Interesse in online geld verdienen? Lees hier verder: http://pc-en-internet.infonu.nl/hosting/35277-global-domains-international-geld-verdienen-achter-je-pc.html