Spore Galactic Adventures Fantastisch

Spore is met Galactic Adventures bezig zichzelf te overtreffen. De trailer is in elk geval spectaculair en veelbelovend. Vanaf 23 Juni 2009 moet het uitbreidingspakket in de winkels liggen. Bij Spore Galactic Adventures gaat het erom om een 'captain' in het universum te worden. Met manschappen achter zich wordt de kapitein machtiger en machtiger. Maar dat niet alleen. Je gaat je eiegen avonturen bedenken en maken. Hoe? Dat lees je hier.

Trailer Spore Galactic Adventures

Iedereen die het game Spore kent weet dat je door middel van evolutie je character hebt zien evolueren van eencellige tot een deelnemer aan een beschaving met hoogstaande technologie. In het uitbreidingspakket Galactic Adventures zit in elk geval enorm veel actie. Omdat deze game online gespeeld kan worden zijn er al miljoenen creaties van mensen wereldwijd. Dit is uniek. De game is in sommige opzichten wellicht een mengeling van vele andere games, maar het is toch een absoluut uniek game wat mogelijk zelfs de populariteit van World of Warcraft zal gaan overtreffen.

Gameplay creëren met Spore Galactic Adventures

De mogelijkheden met Galactic Adventures lijken onbegrensd. Ik kan dan ook niet wachten tot ik dit uitbreidingspakket kan kopen en spelen. Ik ben razend benieuwd geworden. Spore was al een game wat er fantastisch uitzag, nu ziet het er naar uit dat de makers kosten nog moeite gespaard hebben om een megacreatieve uitbreiding te maken. Ik heb goede hoop dat de makers ook geleerd hebben van de kritiek die regelmatig op de game te horen was, en dat er wat minder herhalingen in zullen zitten. Hoe creeer je gameplay?

Hoe werd Spore Galactic Adventures gemaakt?

Spore galactic Adventures, what's new?

• Spelers bezoeken planeten en hebben een ruimteschip waar ze afhankelijk van blijven
• Op elke planeet kunnen ze avonturen beleven
• Je kunt dit spelen zonder game ervaring, de game is zo gebruiksvriendelijk dat je altijd de weg vindt. Je moet wel 10 jaar of ouder zijn.
• Je kunt zelf bepalen of je een vriendelijk sociaal wezen bent of een agressief wezen. Dergelijke dingen bepaal je gedurende het evolutieproces van eencellige tot hoog intelligent wezen.
• Je kunt je ufo gebruiken om door de ruimte te reizen en de ruimte ontdekken
• Vele nieuwe aanvallen zoals aanvallen met zwermen insecten (wespen of bijen) en jetpack. Met jetpack schiet je je character af met een soort straalmotor en overziet de hele planeet. Raketaanvallen en dergelijke.
• Op dit moment zijn er 16.000.000 creaties in deze game te bezichtigen, die creaties zijn door spelers gemaakt.

Adventure Editor, holy shit!

Maar het meest spectaculaire is misschien wel de adventure editor. Met deze adventure editor is het mogelijk om zelf avonturen (gameplay) te bedenken die op een planeet zullen plaatsvinden. Geweldig! Je sleept door middel van ‘drag en drop’ situaties en figuren naar een planeet, en als je klaar bent met het creëren van avonturen klik je op ‘play’ en vervolgens zie je alles wat je ingevoerd hebt, tot leven komen.

Spore wordt steeds geweldiger, het is gewoon te veel om op te noemen. De makers van deze humoristische game hebben zoiets subliems bedacht dat je alleen maar met verbazing kunt constateren: Spore, the best game ever!

Wanneer ligt Spore Galactic Adventures in de winkels?

Rond 23 juni 2009 moet het uitbreidingspakket verkrijgbaar zijn.