Sims 2 Vrije Tijd Game van EA, recensie

De Sims 2 Vrije Tijd is op dit moment het meest recente uitbreidingspakket van de Sims2. De Sims kunnen met Vrije Tijd Hobby’s hebben, talent hebben, en elke hobby kunnen ze uitproberen. Hun kunstzinnigheid wordt dus op de proef gesteld. Denk aan koken, films kijken en literatuur (boeken schrijven), spelletjes doen (gamen), klussen (zoals auto’s repareren), wetenschap (zoals vogels spotten en dieren bestuderen) , kunst en knutselen (schilderen, kleding maken), sport (voetbal, basketbal), talent voor fitness, muziek of dans.

Hoe speel je Sims 2 vrije Tijd?

Als je Sims poppetje een bepaalde hobby heeft, bijvoorbeeld dansen, dan laat je Sims poppetje jou weten of hij/zij de hobby wel boeiend vindt. Ze kunnen elke hobby beoefenen, maar ze worden beter als ze het ook echt leuk vinden omdat ze dan gemotiveerd zijn om hun talent te ontwikkelen. Als een Sims heel goed is in zijn hobby of talent, bereikt hij het hoogste doel: je Sims poppetje gaat stralen van succes.

Nieuwe voorwerpen Sims 2 Vrije Tijd

Er zijn enorm veel nieuwe spullen, viool, balletspullen, naaimachine, mierennest, kapotte auto, fitnessapparatuur, basketbalveld, voetbalveld met doel, biljarttafel, pokertafel en verder van alles wat te maken heeft met hobby en talent.

Conclusie Sims2 Vrije Tijd:

De Sims 2 Vrije Tijd is echt bijzonder leuk. Ik vind het extra leuk dat je auto auto’s kunt opknappen en bouwen. Als je onbekende dingen gaat doen, blijkt je Sims er talent voor te hebben. Dat is dan een verassing want je had dat niet verwacht. Dat soort grappen zitten in deze nieuwe uitbreiding en het is weer een top uitbreiding.