Samsung Vodafone

Dit mobieltje heb ik nu drie maanden en het bevalt mij goed. Er zitten wel een paar nadelen aan de Samsung Vodafone. Jammer vind ik dat er op de achterkant (mijn mobieltje is roze) snel krasjes komen. De lak die erop zit is gewoon wel wat kwetsbaar. Maar dit komt bij veel (misschien zelfs wel alle) telefoons voor, dus dat ligt niet echt aan de Samsung Vodafone. Het paneel van de Samsung Vodafone heeft verschillende toetsen, en is heel mooi vormgegeven met een grote cirkel in het midden. Je kunt ook foto's nemen met deze mobiel, de foto's 1,3 megapixel. Het is dus prima om foto's mee te maken, alhoewel meer megapixel natuurlijk altijd beter is. De foto's zijn wel scherp. Er zit ook een cam recorder op, die vind ik wel wat lastig te openen, via je camera. De batterij gaat opgeladen twee dagen mee, als je niet te veel filmt natuurlijk. Er zijn ook verschillende instellingen voor foto's, kleur, zwart-wit, sepia, en nog meer. Het standaard geheugen is snel vol, maar met een geheugenkaart kan er natuurlijk veel meer op. Het geluid van de Samsung Vodafone is goed. Ik geef deze mobiel een 7,8.:)