Samsung S8300 Ultra Touch, de ultieme beauty

Samsung presenteerde de S8300 mobiele telefoon op het MWC 2009 in Barcelona. Deze schitterende mobiel is werkelijk het mooiste van het mooiste. Vanaf maart 2009 is de mobiel op de martk verschenen. In een adembenemende vormgeving, ultra dun en uitgerust met de nieuwste snufjes. Deze mobiel is gelukkig zeer gebruiksvriendelijk, er zit namelijk zoveel op dat je anders al snel de door de bomen het bos niet meer zou zien. Dat is echter niet het geval. Alles wijst zich vanzelf. Over deze mobiel is echt nagedacht. De Samsung S8300 is echt het neusje van de zalm.

Youtube. Engish Video demontstration Samsung S8300. Video demontstration Samsung S8300

De UltraTOUCH S8300 heeft onder andere een touchscreen, een uitstekende camera van 9 MP (aan de achterzijde zit de lens (slim!) met sensoren die de afstand tussen camera en object meten, games, bluetooth, een groot beeldscherm met een speciale laag die tegen krassen bescherming biedt, games, uiteraard een slider mechanisme, een toetsenbord als extra ondersteuning van het touchscreen, , volumetoest, USB, headset, en nog veel meer. Interessant is dat de slider zo ontworpen is dat er geen stof tussen kan komen. Bekijk het filmpje om de demonstratie van deze geweldige mobiel te bekijken.

Geïnteresseerd in online geld verdienen? Klik hier: http://recensies.wikidot.com/global-domain-international-geld-verdienen-en-hoe