Pokemon Platinum Version, succes of niet?

Interesse in geld verdienen online? klik hier: http://freedom.ws/index.dhtml?sponsor=vileo

Pokemon Platinum Version voor de DS is eindelijk verkrijgbaar in Nederland. De een is er enthousiast over, de ander vindt het te veel van hetzelfde en te weinig vernieuwend. Net als in andere versies van Pokemon moet je nieuwe Pokemons temmen met behulp van tamme Pokemons. Je helpt ook deze keer weer professor Rowan, die Pokemons bestudeert.

Pokemon Platinum, trailer filmpje

Als je Pokemons in de natuur vangt, vervolgens tam maakt en ze verzorgd worden ze steeds sterker en natuurlijk ook groter. Met je sterke Pokemons kun je weer nieuwe Pokemons, die nog wild zijn, vangen en tam maken. Zo verzamel je seteds meer Pokemons die je getemd hebt en getraind. Alle Pokemons hebben hun eigen krachten. Het blijft een succesvolle game. Elke Pokemon liefhebber heeft lang moeten wachten op Pokemon Platinum Version voor de DS. Als je al lang Pokemon speelt is het waar dat deze nieuwe versie misschien niet genoeg vernieuwingen en verassingen heeft, maar aan de andere kant is dat misschien juist wel goed. Lekker vertrouwd. Pokemon is gewoon leuk zoals het is, en er zijn ook veel spelers die weer net zoveel genieten als van Pokemon Diamond en Pokemon Pearl. Het verhaal van Pokemon Platinum is helemaal nieuw, spannend en leuk.