Photoshop handleiding

Photoshop is een mooi product maar je moet er echt even mee leren werken, anders lukt het niet. Om met photoshop te kunnen werken heb je een goede handleiding nodig. Het liefst overzichtelijk per onderdeel. Dan pas kan je Photoshop optimaal benutten.

Photoshop staat erom bekend dat je met layers leertw erken. Layers zijn meerdere lagen op een foto. Later kan je die langen samenvoegen. Zie het als doorschijnende pagina's in een boek, samen vormen ze een geheel. Met layers werken kan je alleen in Photoshop als je weet hoe het moet. De resultaten zijn spectaculair. Je maakt zelfs van een gewone foto, een meesterwerkje.

Met layers werken

Photoshop staat erom bekend dat je met layers werkt. Als je dit goed toepast kan je de mooiste bewerkingen van je foto's maken, ook kunst van je foto's maken en je foto's verkopen. Als fotograaf, amateur of professionial, word je meteen serieus genomen. Een enorm populaiure online handleding vind je bij Photoshop Tutorails je koopt de tutorails eenmalig en hebt je leven lang toegang tot alle tutorial en updates. Een van de best verkochtte producten op het gebied van Photoshop Tutorials in de VS. Het is engels, maar heel duidelijk uitgelegd met video's en stap voor stap aanpak. Echt de moeite waard om er even een kijkje te nemen. En is dit niks voor jou? Retweet dit bericht dan even, en maak een ander gelukkig.