Photoshop CS, recensie: prachtig product!

Photoshop CS is een heel mooi programma om foto's te bewerken. Je kunt van een gewone foto zelfs nog iets leuks maken met photoshop. Met photoshop kan je heel veel doen, zoals foto's vergroten, verkleinen, scherper maken, uitsnijden, omkeren, scherper maken, onscherp maken, van kleur veranderen… Van foto's die niet zo mooi zijn kun je nog veel maken met Photoshop. Donkere foto's maak je lichter en lichte foto's donkerder. Een onscherpe foto maak je gemakkelijk scherp. Ook kun je van foto's schilderwerken maken. Dat wil zeggen dat Photoshop de mogelijkheid biedt om foto's zo te bewerken dat het het net schilderijen lijken. Zoek op de site van Neckermann eens naar Photoshop, dan vind u nog meer aanverwante producten die u bij Photoshop gebruiken kunt, zoals 3D effecten. Photoshop bevat te veel mogelijkheden om op te noemen en ik heb lang nog niet alles ontdekt.

Fantastische commercial over photoshop

Met Photoshop kun je natuurlijk ook logo's maken, allerlei ontwerpen maken, teksten op foto's zetten, en nog veel meer. Ik moet zeggen dat het aan het begin wel een beetje puzzelen is hoe het programma werkt maar uitleg vind je al snel op het internet. Photoshop is dus echt een heel mooi programma om foto's te bewerken.