Penis vergroten? Dat kan.

Penis vergroten door middel van speciale oefeningen, dat blijkt niet te werken. Over het algemeen genomen is de afmeting van een penis, als deze eenmaal uitgegroeid is, blijvend. De oplossingen die er wel zijn om te vergroten, worden niet door iedereen toegejuicht. Zo is er een operatieve ingreep mogelijk, waarbij de ligamenten bovenaan de penis worden losgemaakt, hierdoor komt de penis enkele centimeters naar voren. Wat is er nog meer mogelijk?

Om de penis te vergroten worden verschillende methodes of technieken aanbevolen, maar welke werken echt? Het is bekend dat een bepaalde testosteron gel met testosteron erin verwerkt, de penis (indien deze nog in de groei is!) kan vergroten. Maar dit wordt alleen onder dokterstoezicht voorgeschreven aan nog niet volgroeide jongens die een micropenis hebben. Deze gel wordt overigens NIET op de penis zelf gesmeerd maar op de lichaamshuid, bijvoorbeeld buik en armen. De hormonen in de gel worden dan via de huid opgenomen en zorgen dan voor meer mannelijke eigenschappen waaronder ook groei van de penis. Een micropenis is niet groter dan 5 centimeter bij een erectie. Dat is dus echt erg klein en dit kan voor een man iets zijn waar hij zich ongelukkig bij voelt. Dit hoeft echter niet het geval te zijn. Bekend is namelijk ook dat de meeste mannen met een micropenis wel een bevredigend seksueel leven leiden.

Overige methodes

  • Vergrotende pillen Libido 7 (Dit is het meest verkochte product op dit gebied. De gebruikers zijn blijkbaar tevreden want het is al jaren een bestseller. Lees meer over dit middel en waar het te koop is in dit artikel. Maar hoewel deze pillen zeer goed verkopen, is het niet bewezen dat ze veel effect hebben op de lengte en groei)
  • Operatieve ingreep (De ligamenten van de penis worden doorgesneden, hierdoor komt de penis meer uit de buikwand naar boven en lijkt daardoor ongeveer 3 centimeter langer. De meeste mannen zijn hier matig tevreden over. De penis is na de ingreep minder goed te sturen en staat recht naar boven bij opwinding, in plaats van omhoog)
  • Uitrek-technieken (eigenlijk zijn de meeste mannen hierover ontevreden, en het werkt niet. Bovendien kan het de penis beschadigen)