Panda Free Trial, afrader

Met veel enthousisme installeerde ik Panda free trial. Ik zou een maand lang gratis gebruik mogen maken van het product. Na een week begonnen de problemen al. Het systeem van mijn PC werd onstabiel omdat ik de Panda software niet geupdate had. Wat ik ook probeerde, het was niet up te daten. Ik was zelfs bereid om het product aan te schaffen voordat de proefperiode voorbij was, want verder leek het me wel geschikt en ik werd bloednerveus van de voortdurend waarschuwingen van panda dat het product moest worden bijgewerkt (wat dus niet lukte). Een helpdesk was nergens te vinden. Online kopen van dit product is een hele klus. Je wordt van website naar website gestuurd maar nergens word je uitgelegd hoe je het product kunt kopen. Ook konden ze mijn registratie gegevens in de databse nergens terugvinden, dus fietste ik van het kastje naar de muur. Na twee dagen zoekwerk heb ik het opgegeven met Panda antivirus. Ik blijf de melding krijgen dat ik moet updaten maar als ik dat probeer loopt het weer vast omdat ik geen code heb waarmee ik de service op de website kan activeren. Waar en hoe aan zo'n code moet komen? Geen idee. Panda vergeet te vertellen waar ik die code kan krijgen/kopen. De free trial van Panda is daardoor een afrader.