Paay Kapt Met Curry

Patricia Paay is gekapt met Adam Curry omdat hij een relatie blijkt te hebben met ene Micky Hoogendijk. Ik had nooit van Hoogendijk gehoord en ook mijn vrienden kenden de dame bij navraag niet maar ik heb wat onderzoek gedaan. Micky Hoogendijk blijkt een (onbekende) actrise te zijn, die in soapserie GTST heeft gespeeld. Ze kreeg bekendheid omdat ze met kunstenaar Rob Scholte getrouwd is geweest, die bij een aanslag beide benen kwijtraakte. Micky Hoogendijk kreeg door de aanslag een miskraam. Zij is nu inmiddels (mei 2009) 38 jaar (ze lijkt wel een stuk ouder dus haal ze niet door elkaar). Adam Curry kent haar nog niet lang maar heeft Patricia Paay toch direct verlaten om met Micky in Amerika te gaan wonen. Hij zegt dat er veel magie is tussen hem en Hoogendijk. Micky Hoogendijk, die graag Amerikaans staatsburger wil worden heeft verklaard zo snel mogelijk met Adam Curry te willen trouwen. Patricia Paay is verbijsterd door de manouvre van Adam Curry, die gezien zijn leeftijd misschien nog eenmaal wil vliegen voordat hij te oud is.

Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat het heel erg lang zal duren met de relatie tussen Micky Hoogendijk en Adam Curry. Ik geef ze hooguit zes maanden tot een jaar. Let's face it, Patricia Paay mag dan ouder zijn dan Hoogendijk, maar ze is ook tien keer interessanter en twintig keer mooier. Bovendien hebben Paay en Curry altijd een goede relatie gehad en hebben een gezamelijk verleden omdat ze al zoveel jaren samen zijn. Patricia Paay heeft echter verklaard dat ze Curry niet meer terug zal nemen. Waarschijnlijk is het voor haar een enorme afknapper als een man van bijna 50 na twintig jaar huwelijk op zo'n manier op stel en sprong de deur achter zich dichttrekt. Maar misschien is het een opwelling, zoals altijd met mensen die vreemdgaan. Helder denken kun je dan niet meer maar vaak is het na een paar maanden allemaal weer over. Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat Adam Curry geen spijt als haren op zijn hoofd zal krijgen.

Filmpje Patricia Paay, kort voordat Adam Curry zijn biezen pakte

Filmpje Micky Hoogendijk, de nieuwe vlam van Adam Curry.

Voor alle duidelijkheid: Patricia Paay (bovenste filmpje) is echt de oudste van de twee ook al zou je dat inderdaad niet zeggen.