Michael Jackson, prive filmpjes!

Prive filmpjes van Michael Jackson thuis in zijn jeugd, tijdens interviews en meer…

Michael Jackson viert in 1993 voor het eerst kerstmis. Omdat hij werd opgevoed als jehovah getuige, was hem geleerd dat kerstmis vieren heidens is en zondig en verkeerd, dus van huis uit werd er nooit iets gevierd, ook geen verjaardagen. Toen Michael Jackson ouder was, keerde hij het Wachttorengenotschap de rug toe en zweerde het geloof van de Jehovah's getuigen af. . Zijn visagiste besloot hem in 1993 te verrassen met zijn eerste kertmis. Omdat hij altijd geleerd heeft dat kerstmis slecht is, viert hij het feest met gemengde gevoelens.

Michael Jackson prive filmpje. In dit filmpje zie je Michael Jackson (onder andere) een waterballonen gevecht houden op Neverland, met zijn personeel en vrienden en dat jochie uit Home Alone. Het is echt fantastisch om Michael jackson zo vrolijk te zien en zo ontspannen.

Filmpje waarin Michael Jackson zijn ouders en familie ontvangt op Neverland, om Joe Jackson day te vieren. Omdat de ouders Jehovah's Getuigen zijn, vieren ze geen verjaardagen en geen moeder of vaderdag. Daarom hebben ze Joe Jacksonday bedacht. Verderop in het filmpje zie je Michael met vrienden, de slappe lach krijgen.

Jackson bezoekt een weeshuis en regelt een lever (orgaantransplantatie) voor een kind. Ook met Lady Dianne

Taartengevecht.

Na de herhaling van het taartengevecht schenkt Elizabeth Tailor Michael een echte olifant.

Met Eddy Murphy, lol maken

Filmpje met de kinderen van Jackson, hun gezichten zijn onherkenbaar gemaakt