Mario Power Tennis voor de Wii

Mario Power Tennis kent u mischien al van de Game Cube, maar vanaf maart brengt Nintendo deze game ook uit voor de Wii. Gamecube heeft verschillende games die geschikt zoduen zijn voor de Wii, en mario tennis hoort daar natuurlijk bij. Een goed begin is het halve werk. Want Mario Power tennis is een populair game. Mario Power tennis kwam in 2005 uit. Het is een speletje waar je even lekker bij kunt ontspannen. Mario tennis en de Wii remote lijken voor elkaar gemaakt. Door de controller op de juiste manier te bewegen (net als bij echt tennis), raak je de tennisbal en kunt hem de goede kant op slaan. oefening barat kunst natuurlijk. Kijk voor Games zeker eens bij Neckermann

Slice en topspin

Het is goed mogelijk om een slice en topsing te maken met de Wii controller. Je moet daarvoor de controllen van boven naar beneden bewegen.

Mario tennis is geen gewoon tennis, maar heftige tennis

Met Mario kan je natuurlijk geen gewone tennis verwachten. Het game zit vol fantastische figuren die elke Marioklenner bekend zullen zijn. deze gaan in Mario Tennis voor de Wii met elkaar de strijd aan. Met power shots kun je elkaar het tennisleven behoorlijk zuur maken. Soms veranderend e tennisbanen in hindernisbanen, waar je je niet snel zal vervelen.

Mario Power Tennis voor de Wii, vier spelers tegelijk

Mario tennis voor de Wii kan je met vier seplers tegelijk spelen, nodig dus je vrienden maar uit.

Conclusie

Een gezellig game voor jong en ouder, waar je veel pelzier mee zult hebben. Het is het leukste als je de game nog niet eerder gespeeld hebt (op de game-cube) maar als je het nu voor de Wii krijgt of koopt, want dan is alles nieuw voor je.