M4N affiliate, ervaringen

Mijn ervaring met M4N affiliate (gratis) is echt erg goed. Ik heb het nu enkele maanden uitgeprobeerd en het bevalt me prima. M4N is een affiliatie programma waarmee je eenvoudig geld kunt verdienen, en wat goed in elkaar zit. Hoe werkt het? Waarom is het zo populair en wat moet je doen om mee te doen?

M4N staat aangeschreven als een van de beste affiliate programma's die er zijn. Ik kan die mening volledig onderschrijven. Het is eenvoudig, overzichtelijk en ze betalen snel uit. Bovendien hebben ze zoveel diensten en producten dat je altijd geld kunt verdienen met dit netwerk.

M4N, wanneer word je website goedgekeurd om mee te doen?

Bij affiliatie komt het er op neer dat je een percentage betaald krijgt van adverteerders. Bij M4N hebben zich zeer bedrijven aangemeld. Al deze bedrijven willen graag dat jij reclame voor ze maakt op internet. Als je een eigen website hebt of een eigen weblog of zoiets dergelijks, kan je je opgeven. Inschrijven en deelname is gratis. Maar… de website of het weblog waarop je wilt gaan adverteren, moet er wel netjes uitzien, dat geldt ook voor blogs en dergelijke, en de adverteerder moet er tussen passen. Meld je dus alleen aan als je een eigen website hebt, die er goed uitziet, die regelmatig ge├╝pdatet wordt, die bezoekers trekt en waar een adverteerder graag genoemd zou willen worden. Dan pas meld je je aan bij het M4N affiliate programma. Dat is verder eenvoudig.

M4N, hoe nu verder?

Als je een account hebt aangemaakt bij M4N log je in en je bekijkt de vele adverteerders. Over welke producten ben je enthousiast? Schrijf vervolgens bijvoorbeeld een informatief stukje over dat product en plaats een link naar het product bij de tekst. Als je regelmatig bezoekers krijgt die via jouw link de websites van adverteerders gaan bezoeken, zullen daar ook mensen bijzitten die het product kopen. Jij krijgt elke keer opnieuw een percentage betaald voor de verkoop van die producten. Dat dit bedrag heel behoorlijk kan oplopen heb ik uit eigen ervaring ondervonden. Dat komt ook omdat M4N echt goede producten in de aanbieding heeft.

Geld verdienen met M4N

Iedereen die geld wil verdienen op internet, kan geld verdienen met M4N. Meedoen is 100% gratis en ik ben 1000% tevreden met M4N. Meedoen is gratis. Mooie site of goedlopend blog? Meld je aan: M4N affiliate programma