bruidssuite Egmonderhoeve

Wij willen heel de slechte recensie van deze suite volledig teniet doen; Wij waren daar via de vakantieveilingen.nl en vertrokken met de recensie in ons hoofd, een beetje sceptisch. Tja een bruidssuite en dan zo'n beschrijving op het internet vinden, is niet leuk.

MAAR, toen wij aankwamen, was de suite helemaal zoals ze op hun site wordt weergegeven. Alles was netjes, alles in orde. Schone lakens en badhanddoeken. In de keuken alles aanwezig om toch voor wat eten te zorgen. Het hemelbed was heerlijk slapen. De sauna nog heerlijker; Een hele grote instap-douche, das toch schitterend.
Ok, geen bloemetje en dergelijk maar uiteindelijk ben je niet op hotel maar in een appartement.
Wij hadden kaas en rode wijn mee. Lekker gezellig gemaakt in de zetel bij de tv, buiten een beetje winderig. Daarna gezellig samen in de sauna. Een klein minpuntje was de verwarming maar we stuurden een sms naar de eigenaar en een half uurtje later was het gezellig warm.

De romantiek en gezelligheid maak je uiteindelijk toch zelf hoor.

's Anderendaags mochten wij naar Something Else, een Welnesscentrum in centrum Egmond Aan Zee. We kregen een heerlijke gelaatsverzorging van Marije. Normaal is het op maandag hun sluitingsdag maar speciaal voor ons maakte ze zich vrij en konden we alsnog van het arrangement genieten.

We gaan zeker nog eens terug van zodra we weer een weekendje aan zee willen nemen. Geef ons maar Egmond Aan Zee in de Egmonderhoeve dan een 8 verdiepingen hoog appartement op een dijk aan de Belgisch Kust. Neen dank je wel.

Fred, bedankt voor de fijne locatie en tot later.

Lut en Rudi