Is Mexicaanse griep een hoax?

Dr. Lorraine Day beweert dat de Mexicaanse griep niets anders is dan een media hoax die de farmaceutische industrie in het leven heeft geroepen om mensen te manipuleren met angst, en om veel geld te verdienen aan de vaccinaties natuurlijk. In 1976 was er al een zogenaamde uitbraak van de varkensgriep, die zette niet door en ook toen weren er miljarden verdient aan vaccinaties. de vaccinaties die toen gegeven werden en nu gegeven zullen worden, veroorzaken volgens Dr. Day meer doden dan de griep zelf. Ook zouden de vaccinaties kankerverwekkend zijn en andere ernstige ziektes kunnen veroorzaken.

In een maatschappij waar alles draai om winst maken kun je elkaar nooit vertrouwen. Geld doet rare dingen met mensen en in de farmaceutische industrie gaan miljarden om. Aan ziektes wordt geld verdient, hoe meer medicijnen er nodig zijn, hoe beter dus. Dat mogen we nooit vergeten als er weer een nieuwe ziekte opduikt. Als het waar is wat dokter Lorraine Day beweert, dan bestaat de varkensgriep of Mexicaanse griep niet eens in de agressieve vorm als waarin het door de media de wereld in gebracht is. Het is niks anders dan een gewone griep die door de farmaceutische industrie om winstbejag in het leven is geroepen en wat door de media is opgepakt als hot news en wat vervolgens uit winstbejag werd uitvergroot om nieuws te kunnen verkopen. De verschijnselen zijn zelfs hetzelfde als de verschijnselen van een gewone griep. De gewone griep die jaarlijks door ons land trekt, neemt meer levens dan de varkensgriep. Dat is misschien de reden waarom je om je heen nauwelijks varkensgriep gevallen tegenkomt. Iedereen vraagt zich af waar de epidemie toch blijft. Ondertussen zitten de vaccins er al aan te komen, de farmaceutische industrie draait weer op volle toeren en zet miljarden om. Wie zal dat betalen, denkt u?

Varkensgriep of Mexicaanse griep is een leugen volgens arts. Zie filmpje.

Wie moeten we nu geloven?