Hyves, hoe maak ik een account aan?

Hyves is een mega-populair sociaal netwerk. Veel mensen hebben Hyves, zelfs beroemdheden, VIPS of BN'ers, hebben hun eigen Hyves om contact te onderhouden met hun fans. Met Hyves kan je gemakkelijk (nieuwe) vrienden maken en contacten met je vrienden onderhouden. Even een berichtje achterlaten op iemand's Hyves, is snel gepiept. Hyves, hoe maak je een account aan?

Op Hyves kun je teksten plaatsen en foto's. Niet iedereen kan zomaar je foto's bekijken, jij bepaalt wie wel en niet mogen meekijken. Je kunt met Hyves ook berichten verzenden en ontvangen. Je kunt steeds beslissen of je berichten openbaar zijn of alleen voor een persoon. Het is aan te bevelen om je Hyves een beetje te beschermen tegen vreemde mensen. Je wilt immers niet dat mensen met verkeerde bedoelingen je je Hyves gaan bekijken en dat ze dan meteen weten hoe je heet, waar je woont en op welke school je zit. Ga dus verstandig met je persoonlijke gegevens om. Accepteer ook niet iedereen als nieuwe 'vriend' op Hyves. Als je iemand niet kent kun je ze beter niet accepteren.

Zo maak je een account aan bij Hyves:

  • Kies bij de website van Hyves voor 'gratis aanmelden.'
  • Er opent zich een scherm wat je moet invullen, de vakjes met een sterretje ervoor zijn verplichte velden. (Kies een wachtwoord wat je kunt onthouden maar wel een die moeilijk te raden is.)
  • Er wordt gevraagd of je MSN hebt. Als je MSN hebt kun je ervoor kiezen om aan al je MSN contacten een bericht te sturen zodat ze weten dat je Hyves hebt. Klik daarvoor op Windows Live. Als je geen MSN mocht hebben dat kun je dit overslaan. Je kunt dan handmatig emailadressen van de vrienden die je op Hyves wilt toevoegen, invullen. Als je nog niemand aan je Hyves wilt toevoegen kun je deze stap ook overslaan. Personen toevoegen kan namelijk altijd later ook nog.
  • Je kunt een foto of een plaatje uploaden

Geïnteresseerd in online geld verdienen? Klik hier: http://recensies.wikidot.com/global-domain-international-geld-verdienen-en-hoe