Heelcool.nl alleen voor de Coolste websites of producten

Sommige dingen mag u niet missen. Ooit gehoord van de wereldberoemde 'a million dollar page'? Door een Britse student in het leven geroepen om snel rijk te worden. Voor adverteerders die er snel bij waren, geldt sindsdien eeuwige roem want nog dagelijks wordt de pagina intensief gezocht op Google. Koop een pixel advertentieruimte, upload uw logo of foto, plaats de advertentie, en dan hoort u erbij. Waarbij? Bij de coolste websites van Nederland, of bij de coolste producten en personen. In Nederland wordt het intiatief van de Britse million dollar page, namelijk herhaald. Wazeggu?

Wilt u adverteren op internet om uw product, dienst, website of uw persoon een enorme boost te geven? Dan moet u snel (en als ik zeg snel dan bedoel ik ook snel) adverteren bij heel cool. Dan hoort u erbij. Dan hoort u bij de coole websites of personen op internet. Dan is uw product het coolste en uw bedrijf het beste. Zo simpel is het. Wat houdt HeelCool
dan in?

Snel hoog in de zoekresultaten bij Google, met een plekje op de Heelcool pagina.

Wat is heel cool?

Een ronduit coole website waar u adverteren kunt, en op is op. Elke advertentie zorgt ervoor dat de volgende advertentie 1 euro duurder kost. So be it… Niet talmen dus, maar doen. Als u dus een advertentie koopt voor 150,- euro, dan betaalt de volgende slimmerik 151,-. Zo is HeelCool begonnen met ads te verkopen voor 1 euro, en de tweede kostte 2 euro en de derde dus 3 euro.

Wat kost heel cool nu?

Er zijn dus in korte tijd veel advertenties verkocht, en dagelijks komen er nieuwe kopers bij, waardoor de prijs per advertentie dagelijks met 1 euro stijgt. Wordt deze pagina wereldberoemd? Ja natuurlijk. Er komt nu al steeds meer pers op af en zo hoort het ook. Wie zo gek is om a million dollar page nog eens dunnetjes over te doen, moet wel heel erg naief zijn, of slim? Ik hou het op het laatste. Want laten we eerlijk zijn, wie zwicht nou niet voor HeelCool? Het ziet er ook zo enorm cool uit. En het zit gewoon goed in elkaar. Eindelijk eens een plek om te adverteren waar u echt opvalt. En uw advertentie blijft jaren staan voor die eenmalige aankoopsprijs. Dat gaat u dus zeer veel bezoekers opleveren. Een echte aanrader dus! Zorg dat u er snel bij bent want op is op. Be cool!!