Habbo Hotel, hoe word je HC?

HC bij Habbo Hotel staat voor Habbo Club. Hoe word je HC? Als je HC bent heb je heel wat voordelen ten opzichte van gewone Habbo’s. Als HC krijg je namelijk speciale HC meubels, zoals een HC bank, je kunt ook nog eens speciale HC meubels (meubi) kopen in de Habbo Club catalogus. Ook heb je meer kleren en aparte kapsels tot je beschikking als je een HC bent.

Wat kost het om HC te worden op Habbo?

HC worden kost tegenwoordig 20 credits, vroeger kostte het iets meer. Je moet dus eerst credits kopen voordat je HC kunt worden. Credits kopen kan via de telefoon, walliekaarten of via een overmaking van de bank. Walliekaarten waren vroeger erg populair omdat ze een plaatje van Habbo op de voorkant hadden afgedrukt, tegenwoordig bestaan die walliekaarten niet meer. Je koopt nu een gewoon kassabonnetje wat je snel kwijtraakt. Walliekaarten zijn dus eigenlijk walliekasabonnetjes geworden en daarom alleen al, af te raden. Ik ben tweemaal mijn walliekassabon kwijtgeraakt, omdat het zo veel op een gewone kassabon lijkt. Mijn vriend had wat rommel opgeruimd en helaas daarbij mijn bonnetjes weggegooid.

HC bij Habbo worden, hoe werkt het?

Je kunt kiezen of je een maand, twee maanden of drie maanden HC wilt worden. Naarmate je meer maanden kiest, wordt de prijs in verhouding wat lager. 1 Maand HC op Habbo kost dus 20 credits, maar drie maanden HC kost 80 credits in plaats van 120 credits. Dat scheelt dus wel.

Ga naar de homepage om HC te worden (vreemd genoeg kan dit niet via de catalogus). Dit is heel slecht aangegeven. Je vind het niet via Hotel Overzicht of via de catalogus. Ergens onderaan je pagina staat ‘wordt Habbo lid’ daar moet je naar zoeken, en dat moet je aanklikken. Dan moet je eerst credits kopen, tenzij je die al hebt.
Maak je keuze, 1, 3, of 6 maanden.
Betaal via de gewenste methode

Gratis HC worden op Habbo, kan dat?

Helaas niet. Alleen als je meedoet aan prijsvragen bij Habbo kun je wel eens geluk hebben natuurlijk. Soms kan je dan gratis HC worden, bij wijze van gewonnen prijs.

Geïnteresseerd in online geld verdienen? Klik hier: http://www.winst.ws/