Geld verdienen met e-Mail, hoe werkt dat?

Geld verdienen met e-mail, hoe werkt dat eigenlijk? Door e-mails te lezen is het mogelijk om geld te verdienen. De e-mails die je lezen moet gaan meestal over producten of bedrijven. Omdat je per e-mail een klein geldbedrag krijgt, ontvang je veel e-mails. Het is dus handig om een apart e-mailadres aan te maken als je geld wilt verdienen met het lezen van e-mails.

Kan je op deze manier echt geld verdienen? Jawel, een beetje. Het gaat alleen enorm langzaam en je krijgt heel veel spam in je mailbox. Niet echt een aanrader dus.

Je moet ook de tijd nemen om de mails te lezen en je krijgt per gelezen bericht slechts een klein bedrag, bijvoorbeeld een paar cent. De producten waar je over leest kunnen over van alles gaan, tot schoonmaakmiddelen, bedrijven, diensten, of tot aan vakanties toe. Het gaat erom dat de producten in de e-mails onder de aandacht van mensen wordt gebracht door het lezen. Ze gaan ervan uit dat hoe meer mensen de e/mails lezen, hoe meer bekendheid de producten zullen krijgen. Het blijkt te werken, want ze betalen dus voor het lezen van e-mails. Voor elke gelezen mail krijg je een beetje geld. Op die manier bouw je een tegoed op wat je uitbetaald krijgt vanaf een bepaald bedrag, bijvoorbeeld vanaf 10 euro. Omdat je veel e-mails zal ontvangen is het echt aan te raden een apart e-mailaccount te reserveren voor dit werk. Na het lezen is het dan ook eenvoudiger om de mails te verwijderen zodra je ze niet meer nodig hebt. Succes!

Rijk worden met e-mails lezen?

Rijk is een ruim begrip. Voor de een is 30,- per maand een kapitaal, voor de ander is het niks. Ik denk dat je alleen een aardige hoeveelheid geld zou kunnen verdienen met e-mails lezen, als je met meer e-mailadressen e-mails zou lezen, bijvoorbeeld met meerdere mensen in een gezin. Maar zolang je het alleen doet, moet je niet rekenen op een groot kapitaal, want de hele dag e-mails lezen zal snel gaan vervelen dus dat hou je niet vol. Maar een heel kleine bijverdienste is wel haalbaar op deze manier. Je kunt beter en sneller geld verdienen met het schrijven van artikeltjes, op een site waar je ook affiliatelinks mag plaatsen, zoals bij: deze artikelwebsite. (Aanrader!)