Ed Hardy kleren kopen?

Ed Hardy is het topmerk van modeontwerper Christian Audigier. De kleding is zonder meer prachtig en fantasierijk. Wat ik niet wist is dat de desins van het topmerk Ed Hardy, oorspronkelijk van tatoeage artiest Don Ed Hardy komen. Don Ed Hardy blijkt de rechten van zijn ontwerpen aan Christian Audigier te hebben verkocht. Don Ed Hardy werkt zelf nog steeds als tatoeage kunstenaar en is wereldberoemd geworden.

De kleding van het merk Ed Hardy wordt gedragen door mannen en vrouwen, jong en oud. Velen zien het namelijk als een lifestyle om Ed Hardy te dragen. Op de kleding, hoofddeksels, tassen en schoenen, staan doodskoppen, tijgers, engeltjes, harten, vrouwen, mannen, draken, rozen, linten, enzovoorts… Soms wordt er gezegd dat de kleding van Ed Hardy een mix is van hiphop en glamour. Toch is Ed Hardy zeker niet alleen voor hiphop liefhebbers, iedereen die van kunst, grafische vormgeving, tatoeages, muurschilderingen en games houdt, loopt een grote kans verslaafd te raken aan de prachtige designs van Ed Hardy. En als je eenmaal Ed Hardy spullen draagt, wil je al snel niks anders meer.

Interview met tatoeage artiest Don Ed Hardy.