DJ school first element, erg goed

Wie Dj wil worden moet maar eens gaan kijken bij Dj school First Element in Amsterdam. Dj Chainsaw, bekend van TV en optredens wereldwijd, opende zijn DJ school in 2011. Hij is van mening dat iedereen zijn droom om DJ te worden moet kunnen waarmaken, en dus kan je op zijn DJ school lessen, workshops en cursussen volgen. Volledige opleidingen tot DJ, maar ook een enkele les om te zien of het wat voor je is. Groepslessen worden er ook gegeven.

Een school voor DJ's. Beginnende DJ's kunnen er hun hart ophalen en zich snel ontwikkelen tot pro. Dj Chainsaw geeft lessen op zijn Dj School First Element Amsterdam in alles wat er bij het vak als allround Dj komt kijken. Kies je voor een enkele introductieles dan maak je kennis met het gebruik van de draaitafel, soundeffect, draaien, mixen… Je mag even proeven aan het mooie beroep Dj. Je krijgt les op de beste gear. Bevalt het je dan kan je voor een van de cursussen gaan. In vijf tot tien lessen leer je wat een DJ zoal in zijn vingers moet hebben. Natuurlijk heb je dan zo de smaak te pakken dat je voor de pro cursus gaat, om een all-round professionele DJ te worden.

Groepslessen

Naast individuele lessen kan je ook groepslessen volgen. Bijvoorbeeld samen met een ploeg vrienden, of voor feestjes, dan krijg je groepskorting. Ook voor bedrijfsuitjes kunt u op de DJ school terecht. Het personeel leert dan de basisbeginselen van het vak als DJ.

Dj school in de lift

Dj school First element is een DJ school in de lift. Wie wil er nou geen les van de legendarische DJ Chainsaw, die zijn voetsporen in Nederland en over de grenzen, inmiddels wel verdiend heeft? Wil je ook een professinele DJ worden? Volg dan de snelle opleiding bij Dj School First Element Amsterdam Een echte aanrader!