Dell Computer, XPS 600

De Dell xps 600 is zeer geschikt om mee te gamen. Enkele jaren gelden kocht ik de Dell XPS 600. Deze computer werd me aangeraden omdat ik een pc wilde waarop je veel games kon spelen die veel ruimte nodig hadden en waarbij je een goede videokaart nodig hebt, zoals World of Warcraft.

Deze Dell computer ziet er op een foto stoerder uit dan in het echt, want de voorkant is van gewoon plastic en niet van staal. Dat was wel een beetje een tegenvaller. Wat wel erg mooi is, is het blauwe licht wat uit de voorkant komt, dat doet wel lekker futuristisch aan. Ik heb deze computer nu alweer een paar jaar en ik moet zeggen dat hij zijn belofte wel waargemaakt heeft. Met gamen heb ik nooit problemen gehad.

Harde schijf

Ik heb enorm veel ruimte op de harde schijf. Ook staat de Dell XPS 600 er om bekend dat hij niet zoveel kabaal maakt en dat klopt wel. Net als alle computers werd hij na een tijdje toch trager en inmiddels is hij wel zo'n beetje aan vervanging toe. Deze computer geef ik een 8.

Inmiddels zijn er al veel betere computers op de markt gekomen, waar je moderne games op spelen kunt.