Crocs, goedkope Crocs schoenen, waar vind je die?

Crocs, filmpje van de schoenen van Crocs

Crocs zijn schoenen die wel wat weg hebben van Zweedse klompen die in de jaren zestig helemaal in waren. Crocs worden gemaakt van een speciaal kunststof, namelijk Croslite. Croslite is een kunststof onder de naam Prorietary Closed Cell Resis, oftwel PCCS. Crocs zijn er in vele kleuren en maten. Je kunt met deze schoenen ook door het water lopen, net als krokodillen, waar de naam overduidelijk vanaf geleid is. Dat zie je in het logo van de schoenen, een krokodil. Dat zie je ook nog eens terug in de nieuwe serie schoenen van Crocs, die namen dragen als Cayman (kaaiman) en Beach (strand).

Crocs zitten lekker en ze weren bacteri├źn. Omdat deze schoenen geschikt zijn voor land en water, zijn ze handig voor op vakantie. Door de ventilatie gaatjes krijg je niet snel zweetvoeten. De schoenen zijn licht en zitten daarom erg prettig. Ze zijn er niet alleen voor de sier, ook in bepaalde beroepsgroepen worden Crocs graag gedragen. Er zitten namelijk massagekussentjes in de zolen, zodat je voet niet zo snel moe wordt of pijn gaat doen.

Goedkope Crocs, waar vind je die?

Crocs zijn eigenlijk helemaal niet zo duur, voor een bedrag van rond de 35 - 40 euro is het al mogelijk om Crocs te kopen, daarom zal je ze goedkoper alleen in de uitverkoop of tweedehands vinden. Gedurende bepaalde aanbiedingen kun je het geluk hebben Crocs te vinden van slechts een paar tientjes.

Waarom zijn Crocs schoenen zo populair?

  • ze zitten lekker
  • ze zijn gemakkelijk aan en uit te doen
  • ze hebben een herkenbaar uiterlijk
  • ze zijn betaalbaar
  • ze zijn licht
  • ze hebben het imago dat je voeten er niet snel moe van worden
  • ze hebben een trendy uiterlijk, met felle kleuren, ondanks dat ze tegelijkertijd ook een nostalgische vorm hebben
  • ze zijn voor iedereen geschikt en voor meerdere doeleinden

Geïnteresseerd in online geld verdienen? Klik hier: http://recensies.wikidot.com/global-domain-international-geld-verdienen-en-hoe