Capsiplex, dieetpil met peper om af te vallen

Capsiplex kopen in Nederland: Klik hier voor het internetadres en zoek naar Capsiplex via het zoekvenstertje op de website.

Capsiplex is een nieuwe dieetpil waar veel vraag naar is. Het bevat bepaalde pepersoorten in capsules, en de producent claimt dat u daardoor meer vet verbrand. Blijkbaar werkt het want wereldwijd worden er heel veel pillen van verkocht. Hoe werkt Capsiplex en wat zit er in?

Capsiplex heeft geen noemenswaardige bijwerkingen, omdat het uitsluitend natuurlijke pepers en natuurlijke stoffen bevat. Dat pepers tot gewichtsverlies leidt schijnt volgens de onderzoekers in Oklahoma al veel langer bekend te zijn. Het nadeel van het eten van chillipepers is echter dat je erg veel last van je maag en darmen kunt krijgen. Capsiplex bevat echter een stof die de maag en darmen tegen deze bijwerkingen beschermd. Het resultaat is verbluffend. Uit het onderzoek blijkt dat iedereen die de pillen slikt 278 calorieën verbrandt, zonder te sporten. De hoeveelheid calorieën die verbrand worden staan gelijk aan 25 minuten intensief bewegen.

Capsiplex, Brad Pitt en Britney Spears

Brad Pitt en Britney Spear zijn fans van dit nieuwe afslankmiddel. Een testgroep die Capsiplex uitprobeerde verbrandde 278 calorieën meer dan de placebogroep. Een zeer hoopgevend resultaat.

Capsiplex, waar te koop?

Ik heb even moeten zoeken, maar Capsiplex blijkt ook in Nederland te koop te zijn.

U kunt Capsiplex kopen bij: Deze Online Shop.