bruidssuite egmonderhoeve, recensie

Wat ‘heet’ overnachting in BRUIDSSUITE Egmonderhoeve:

GEEN warme ontvangst, geen champagne, geen verse bloemen, geen briefje, beter gezegd absoluut geen contact met beheerder, tenzij andersom gewenst, op zijn behoefte afgestemd contact. Dat betekent wel telefoonnr. bekend maken, echter niet bereikbaar en ook niet in te spreken op voicemail, alleen per email bereikbaar!!Moeilijk als je op bestemming aan komt en “bruidssuite” blijkt bezet te zijn! 17.00uur.

Bruissuite Egmonderhoeve

Dan probeer je toch ernaast gelegen appartement! Deur open en sleutel steekt op deur. Altijd handig om te weten! Dan proberen we meteen of de sleutel ook op de bruidssuite past. WAT EEN GELUK!!!!! Past en we kunnen binnen. Niet prettig met de bagage van een ander in dezelfde ruimte, even afwachten…. Beheerder nog steeds niet bereikbaar. Dan maar eens kijken of we de identiteit van vreemde medebewoonster kunnen vinden in diens bagage. Jawel hoor….met identificatiebewijs politie, altijd handig in de buurt te hebben. Wij besluiten nog een smsje te sturen naar beheerder: bellen met spoed, problemen op egmonderhoeve met politie. En even wachten….ja hoor CONTACT, meneer de beheerder belt ons! (had meer met het woordje politie te maken, anders was er geen reactie geweest).

De beheerder, was even naar de sauna geweest. Diep beledigd na de reclamatie van de verkreukelde lakens, had wel wat anders te doen als lakens te strijken!!! Probleem dubbelbezetting werd opgelost, we konden de bagage van medebewoonster in naastgelegen appartement neerzetten. We kunnen de avond voortzetten en gaan uit eten. 20.00uur.

Zit toch niet helemaal lekker met de wetenschap dat overige appartementbewoners ook ons appartement binnen kunnen komen, maar snel weer terug en ruimte in beslag houden. Lekker even douchen en badjas aan, even tegen elkaar op de bank voor de tv.
22.40uur er word aangeklopt aan de deur, beheerder wilde nog even langskomen op dat late tijdstip! We hadden heel andere plannen, bezoek geweigerd.!

Nacht in de bruidssuitte

De nacht hadden we ook wel anders voorgesteld, als blijkt dat hemelbed hangmat blijkt te zijn. Het toilet een open kakkamer blijkt te zijn zonder deuren en met uitzicht naar de woonkamer en keuken, jawel echt waar. Dan maar ophouden tot thuis en hopen dat het goedkomt.

Als topper van de overnachting komt tot onze stomme verbazing om 9.00uur ‘s-morgens de poetsvrouw via een tussendeur spontaan de kamer binnen als wij in adam en eva kostuum in ons geprezen hemelbed liggen. Kortom onlogische bruidssuitte met geen privacy en veel stress ten top.