BliZzz Muggenlamp

De BliZzz muggenlamp is een lamp waardoor je snel van muggen af bent. Ideaal voor iedereen die de zomernachten en zomeravonden zonder muggensteken wil doorbrengen. Een muggenlamp werkt op elektriciteit, bijvoorbeeld op batterijen, maar de BliZz werkt op 220 volt (laagstroom). Deze lamp produceert een klein beetje Co2, waar muggen op afkomen. Ze worden dan meteen gedood.

Gebruikers zijn zeer tevreden over de Blizzz Muggenlamp. Deze lamp wordt omschreven al de beste muggenlamp.

Voordelen

  • Bestrijdt muggen effectief.
  • Geschikt om 24 uur per dag gebruikt te worden, 7 dagen per week.
  • Bevat geen chemische bestrijdingsmiddelen of andere giffen.
  • Houdt kamers muggenvrij.
  • Doodt ook andere insecten.
  • Werkt erg goed.

Muggensteken voorkomen

Muggensteken voorkomen is de moeite waard. Een van de meest vervelende bijkomstigheden van de zomer zijn immers steekmuggen. Jeukbulten, pijn, opgezwollen plekken op je huid, bulten. Van muggen heb je eigenlijk alleen maar last. Toch nemen mensen vaak laat of helemaal geen voorzorgsmaatregelen. Pas als ze gestoken worden beseffen ze weer hoe vervelend muggen zijn. Vogels, spinnen en kikkers en padden eten muggen, ook libellenlarven eten muggen en muggenlarven. Helaas blijven er dan nog duizenden muggen over die groot worden en op zoek gaan naar zoogdieren om te prikken. Wat tegen muggen helpt zijn o.a.:

  • Muggenlamp.
  • Klamboe.
  • Deet.