Bjorn Borg kleding, wat kost het?

Bjorn Borg shorts en boxers, filmpje.

Bjorn Borg is een van de top kledingmerken op het moment. De coole sportieve look is nog steeds helemaal in. Merkkleding is niet goedkoop. Er is veel namaak Bjorn Borg te koop, ook wel replica genoemd, en dat is soms niet te onderscheiden van het echte merk. Je wordt dan helaas bedrogen, want aan de kwaliteit merk je al snel dat het niet de echte Bjorn Borg kleding kan zijn. Deze echte merkkleding staat namelijk ook bekend om zijn goede kwaliteit. Wees dus waakzaam voor namaak.

Het is heel moeilijk te zeggen wat kleren van het merk Bjorn Borg kosten. Natuurlijk wisselt de prijs. Een boxershot kan je voor 15 euro kopen, maar soms goedkoper en vaak duurder. Wat ik wel kan zeggen is dit: het is mijn persoonlijke ervaring dat merkkleding veel langer meegaat en mooi blijft dan gewone kleding. Waarschijnlijk komt dat omdat de maker van merkkleding ook meer geld hebben om echt te investeren in de kwaliteit van hun kleding. Bij Bjorn Borg ben je dan ook verzekerd van een zeer mooi kledingstuk. Van petjes tot sokken en schoeisel. Je investeert in een kledingstuk wat je veel langer kunt dragen dan een goedkoop merkloos kledingstuk. Merkkleding blijft mooier in de was, laat zich gemakkelijker reiniger, is vaak dubbel gestikt en kleurecht.

Goedkope merkkleding, waar koop ik dat?

Goedkop merkkleding is alleen te vinden in uitverkoop of tweedehands. Tweedehands is echt helemaal geen reden om het niet te kopen. Je hebt nog steeds prima kwaliteit en waarom zou je duur doen als het ook voor minder kan? Bjorn Borg kleding is wkalitatief erg goed, ook tweedehands kan het heel geod zijn. Let dus gewoon op kleur, naden, maat, eznovoorts.

Bjorn Borg winkels

In vrijwel alle grote steden vind je Bjorn Borg winkels.