Artikelwebsite, beoordeling

Bij artikelwebsite.nl kan je artikelen plaatsen en verdienen via commissies over productverkoop, via affiliate. Bij artikelwebsite kan je je eigen affiliatelinks plaatsen, maar ook gewone links naar je eigen site of blog zijn toegestaan. Niet meer dan een link per artikel.

Een mooie website is artikelwebsite.nl. Het concept is bekend. Je schrijft artikelen over leerzame onderwerpen en je plaats een link naar een product. Je krijgt commissie over de verkoop en op die manier kan je bijverdienen. Dat er affiliatelinks geplaatst mogen worden (niet meer dan een per artikel) is ideaal als je wat wilt verdienen op internet.

Geld verdienen met schrijven

Veel beginnende schrijvers weten niet hoe ze geld moeten verdienen met schrijven. Bij artikelwebsite.nl kan je daar verandering in brengen. Wat kan je allemaal schrijven op
de site?

  • Artikelen over vrijwel elk onderwerp.
  • Je eigen verhaal.
  • Columns.
  • Recensies.
  • Productrecensies.
  • Over je werk, hobby, interesses, recepten, muziek, enzovoorts.

Artikelen moeten informatief zijn, behalve als het een column is, of een artikel in de categorie: 'mijn eigen verhaal.' Links moeten een directe relatie hebben met het onderwerp waar je over schrijft. In een artikel over racefietsen plaats je dus geen link naar fietsbellen, maar wel naar fietsen. In een artikel over 'onderdelen voor fietsen' of over 'fietsbellen' kan je wel een link naar een 'fietsbel' plaatsen, maar ook een link naar zadels past erin. (Dit ter voorbeeld van gerelateerde links plaatsen).

Wat mag niet?

Sommige dingen mogen niet, zoals:

  • gedichten plaatsen.
  • kwetsende, opruiende, bevooroordeelde inhoud.
  • plagiaat.
  • artikelen die je al eerder gepubliceerd hebt op internet worden geweigerd.
  • gokken.
  • klikprogramma's.
  • verder alles wat niet aan de richtlijnen voldoet.

Artikelen over seksualiteit

Deze zijn toegestaan in de rubriek seksualiteit. Je kunt in die artikelen wel een link plaatsen maar ede keuring is streng omdat het onderwerp niet geschikt is voor het imago van een website. Hoe het dus informatief en leerzaam.