Anoniem Surfen, hoe doe je dat?

Steeds meer mensen en bedrijven kiezen ervoor om anoniem te surfen op internet. Met Private Proxies is het mogelijk om anoniem te internetten. Met behulp van de proxies wordt uw IP adres onzichtbaar voor anderen. U leent als het ware IP adressen van servers over de hele wereld. Uw computer, laptop en dergelijke, is dan dus niet meer te traceren.

Veilig surfen, zonder dat uw computer getraceerd kan worden, doet men met een Private Proxy. Proxies worden gebruikt omdat mensne privacy willen. Dat kan veel redeneen hebben maar privacy is in eerste instantie een recht.

Ook zakelijk ideaal

Het kan ook zakelijk aantrekkelijk zijn om gebruik te manekn van anonieme proxies. De proxies kunnen dan bijvoorbeeld worden gebruikt om in Tweetadder te plaatsen, waardoor men tientallen twitter accounts kan onderhouden, en op die manier tiendduizenden tot honderdduizeneden mensen kan bereiken via Twitter. De zakelijke voordelen van proxies hebben in zo'n geval veelal een gigantische positieve impact op het inkomen en de omzet, eenvoudig omdat u met de software van tweetadder autotweets kunt verzenden naar duizenden followers. Maar nog vaker gebruikt men proy servers om anoniem te surfen.

Zo worden de proxies van My Private Proxy gebruikt in Chrome.

Zo worden de proxies van Private Proxy gebruikt in Firefox.

Zo worden de proxies van Private Proxy gebruikt in combinatie met Tweetadder.

Maar men surft ook graag anoniem om heel andere redenenen, bijvoorbeeld om herkenning uit de weg te gaan. Het verlangen naar privacy op internet wordt steeds groter. Men kan anoniem willen surfen om privacy redenenen. U kunt het bijvoorbeeld vervelend vinden als anderen kunnen zien welke pagina's op internet u bezoekt. Dat kunnen games zijn, maar ook datingsites of sites waar discussie worden gevoerdd waar de emoties soms hoog oplopen,w aardoor je je niet prettig meer voelt als de webmaster je ip nummer kan zien, etc. Er zijn heel veel redenenen te bedenkenw aarom mensen anoniem het internet opwillen, proxies willen gebruiken, enzovoorts. Maar eigenlijk doet dat er niet zoveel toe. U heeft recht op privacy als u dat wilt.

Proxies kopen

U kunt proxies kopen bij Private Proxy en deze gebruiken zodat uw eigen ip nummer niet gebruikt wordt tijdens het surfen, wanneer u dat wilt.