Alli of Xenical, afvallen met Orlistat

Alli, Xenical of Orlistat, het is alle drie hetzelfde middel. Alli en Xenical zijn nu ook online vrij verkrijgbaar. Het is een prima middel om af te vallen. Alli en Xenical bevatten de werkzame stof (Orlistat) dat ervoor zorgt dat vet niet kan worden opgenomen door het lichaam. Xenical is tweemaal zo sterk en werkt absoluut het beste. Het vet wat uit het voedsel wordt gehaald in de maag, wordt meteen naar de darmen getransporteerd. Het verlaat dus op natuurlijke weg het lichaam, en wordt niet opgeslagen als lichaamsvet. Afvallen gaat daardoor ongeveer twee keer zo snel, wanneer u er een gewoon dieet bij volgt.

De werkzaamheid van Alli en Xenical is bewezen met wetenschappelijk onderzoek. Xenical en Alli worden misschien juist daarom helaas niet vergoed door de verzekeraars, maar de middelen werken wel echt om af te vallen. Dit is wetenschappelijk onderzocht en overduidelijk bewezen. U kunt deze middelen ook online bestellen bij het enige Nederlandse: Xenical.

Bijwerkingen zijn beperkt

Alli of Xenical hebben beperkte bijwerkingen. Als u te veel vet eet, komt er bijvoorbeeld door gebruik van Xenical ook veel vet in uw darmen met als gevolg diarree. U valt af maar diarree is een vervelende bijwerking. Maar als u niet te veel vet eet, zijn er van dit middel verder geen noemenswaardige bijwerkingen te melden. Zelf ben ik 18 kilo afgevallen met gebruik van Xenical, zonder streng dieet. Het middel wordt natuurlijk aanbevolen voor gebruik bij een dieet, zodat afvallen optimaal wordt benut en zodat u geen last heeft van dunne ontlasting.

Het mooie aan Alli en met name het twee keer zo sterke Xenical is dat het verder geen negatief effect op het lichaam heeft, waardoor afvallen met dit middel ook haalbaar wordt voor mensen met bijvoorbeeld een hoge bloeddruk. Veel afslankmiddelen werken namelijk via de hersenen en veroorzaken vaak een (al dan niet tijdelijke) hoge bloeddruk. Bij dit middel is dit niet het geval. Wel een nadeel dat dit middel niet goedkoop is. Aan de andere kant is het ook heel fijn om gewicht te verliezen.

Xenical of Alli?

Xenical is tweemaal sterker dan Alli. Geen van deze middelen worden door de verzekeraars vergoed, u moet ze dus zelf betalen. Ze zijn niet erg goedkoop, maar u zult er bij juist gebruik wel een fors gewichtsverlies voor terugkrijgen. Xenical werkt beter.

Alli, Xenical, Orlistat ervaringen

Alli of Xenical/Orlistat is eenvoudig in gebruik. Een uur voor, kort na of tijdens elke maaltijd mag een capsule met water innemen. Driemaal daags. De capsules zijn gemakkelijk in te nemen. Ongeveer 30% van het vet in het voedsel wordt met dit middel om af te vallen, niet opgenomen in het lichaam en dus ook niet opgeslagen als vet. Gevolg: gewichtsverlies. Xenical of Alli werken erg goed in combinatie met een dieet, omdat afvallen dan een stuk sneller gaat. De resultaten zijn erg goed. Mensen die Xenical gebruiken vallen het meeste af. Xenical bevat namelijk tweemaal zoveel orlistat als Alli.

Bijwerkingen Alli, Xenical, Orlistat

  • Bijwerkingen: als u te veel vet eet in combinatie met deze pillen, kunt u gemakkelijk last krijgen van dunne ontlasting, omdat er dan meer vet in de ontlasting zit
  • Last van lucht in de buik
  • Het gevoel dat u vaker naar de wc moet