Alli kopen, afvallen met Alli

Alli is een afslankmiddel ter ondersteuning van een dieet. Het is een geweldig goed middel om af te vallen. Het bevat dezelfde stof (Orlistat) als Xenical, maar Alli is vrij te verkrijgen, bijvoorbeeld via internet. Het stofje wat in de blauwe capsules zit heet ORLISTAT. Deze stof zorgt ervoor dat vet uit je eten voor een deel niet als vet op je lichaam wordt opgeslagen. Al heel veel mensen zijn met deze pillen afgevallen.

Slank worden met Alli, kan dat? Dat hangt van je gewicht af. Met dit afslankmiddel verlies je sneller gewicht dan bij een gewoon dieet omdat orlistat zorgt dat er minder vet in je lichaam wordt opgenomen. Het sterkste middel met orlistat om af te vallen is Xenical.

Als je daarbij nog een dieet houdt ook, val je snel af. De bijwerkingen zijn niet ernstig, er komt meer vet in je darmen terecht (dat wordt namelijk niet opgenomen) zo'n 25% procent vet komt in de darm terecht. Daarom kun je last krijgen van diarree ook wel vet diarree genoemd in dit geval. Ook last van extra winderigheid kan erbij voorkomen. Dat zijn vervelende bijwerkingen maar geen ernstige bijwerkingen en Alli wordt dan ook goed verdragen door vrijwel iedereen die het gebruikt. Heel veel mensen zijn al goed afgevallen met dit middel. Geweldig dat het bestaat. Gewicht verliezen, afvallen met Alli is echt mogelijk. U kunt Alli verkrijgen via internet.